jueves, 5 de enero de 2017

Hello, hello again

Había una canción que se llamaba así pero yo me he decidido por una de navidá para este regreso. Y dado el tiempo que ha estado esto desaparecido y que si, ya en sus buenos tiempos, las visitas eran muy discretas, me curo en salud y la bienvenida me la doy yo misma en previsión, ejem.

Así que con nocturnidad y sin ruido vuelvo para seguir con lo que hacía, fuera lo que fuese que hiciera.

Feliz 2017 pa' tós.

 


Estem montant una festa a la vora
on tothom volem que sigui convidat.
Farem dels ulls fanals que escalfin les hores
i ens encenguin la felicitat.
Sonen campanes de benvinguda
T'esperem amb els braços oberts.
Saps que sempre tindràs la nostra ajuda.
Corre, afanya't que afora fa fred.

I als vidres entelats dibuixarem la utopia
somniarem abraçar-la algun dia

Des de Orient fins a Occident
Sense barreres que puguin trencar el somriure
Que l'escalfor és el millor present
Omplint-la de color i fem un món més lliure.

Tu és l'estrella.

Portarem un sac ple d'instruments
Compartirem sostre amb gent d'aqui i d'allà
Tocarem ritmes que ara ja són nostres
també vingueren més enllà del mar.

Tu és l'estrella.

 Campanes de benvinguda.- Buhos

4 comentarios:

  1. Pues no sabes lo que me alegra volverte a ver, y qué mejor que el día de Reyes Magos!!
    Un beso grande!!

    ResponderEliminar
  2. No fallas nunca, Carmela, no fallas :-))
    Una alegría gorda verte por aquí, ¡¡no podía haber tenido mejor recibimiento!!
    :-***
    Un abrazo fuerte.

    ResponderEliminar
  3. Sea usted bienvenida, lo leí en su momento pero hasta ahora no he tenido tiempo de contestar :)

    ResponderEliminar
  4. Un gusto verte por aquí también :-))))

    ResponderEliminar

Abuelito/a , dime tú...